FAQ
Produkt można odnaleźć za pomocą wyszukiwarki umieszczonej na górze sklepu. Wystarczy wybrać interesującą nas markę, model oraz jeżeli jest wylistowana wersję po czym można już wyszukać części do wybranej maszyny. Nasze wyszukiwanie możemy już na tym etapie zawęzić do konkretnej grupy oraz podgrupy towarów lub zrobić to na późniejszym etapie wyszukiwania. Drugim sposobem jest wyszukiwanie poprzez wpisanie numeru katalogowego. Proszę pamiętać, iż numer musi być kompletny w przeciwnym przypadku część nie zostanie odnaleziona.
W celu złożenia zamówienia dodaj produkty do koszyka, następnie wybierz interesującą formę płatności oraz metodę dostawy. Uzupełnij podstawowe dane adresowe i potwierdź formularz zakupu.
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
Reklamacje i dostawa
Jeśli chcesz zareklamować produkt skorzystaj z gotowego formularza dostępnego na stronie reklamacja.
Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju wybranej przesyłki. Dokładną cenę wysyłki towaru poznasz w koszyku po dodaniu produktów i wybraniu formy dostawy. Orientacyjne koszty dostawy można sprawdzić w sekcji obsługa klienta: Czas i koszt dostawy.
Towar dostępny na magazynie przy zamówieniu do godziny: 12:00 jest wysyłany tego samego dnia. Niemniej jednak czas oczekiwania na przesyłkę szacujemy wg raportu doręczeń. Dostawa paczek oraz palet to zazwyczaj jeden dzień roboczy z zastrzeżeniem, iż przesyłki paletowe mogą być dostarczone w terminie dwóch dni roboczych od momentu zamówienia oraz płatności za towar.
Rejestracja
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć sekcję "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu przejść do sekcji „edycja danych”.